Advertisement
Ana Menü
Ana Sayfa
Fizme Galeri
Video ve Resimler
Fizme hakkında
Haberler
Linkler
Fizmeliler
Şiirlerim
Arama Yap
İletişim
Ziyaretci defteri
Popüler
Fizme sayaç
Bugün208
Dün1564
Hafta3223
Ay30994
Hepsi2832905

En Son Haberler


Ziyaretci defteri

Ziyaretçi Defterinde toplam 3201 kayıt bulunmaktadır.
Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107

İsimKayıt
İsmet KaymakTarih: Cts 08 Kas 2008 23:04:48 CET
Hasime teyzeye Allahtan rahmet Geride kalan Mustafa hocaya,oğulları Mehmet,İbrahim,Abdullah ve diğer kardeşlere başsağlığı diliyorum.
ismet_kaymak@hotmail.comismet_kaymak@hotmail
YUSUF ASMA
Nerden: istanbul
Tarih: Cts 08 Kas 2008 23:00:30 CET
selam yurdumun güzel insanı bizler gurbet yaşamak zorunda kalan kişiler için bulunmaz bir firsat resimlere bakarak hasret gidermek
yusufasmahotmail.com
hakkı yanar
Nerden: nigde
Tarih: Cts 08 Kas 2008 18:00:46 CET
bütün kumruya ve avdulluya slm lar dalından kopan yaprak misali
cetinceviz_52@hotmai
sinan bilgiliTarih: Paz 09 Kas 2008 14:35:43 CET
selamun aleyküm.ben cubuktan sinan.tüm fizmeli ve fizmeyi sevenlere sükranlarımı sunuyorum.simdiden herkesin kurban bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim.SİNAN BİLGİLİ....
ercan cezag
Nerden: van
Tarih: Paz 09 Kas 2008 14:35:00 CET
van/caldırandan tum fızme halkına slmlar osımdı askerde. safak 250, ercan
ercan_cezag_52@hotmail.comercan_cezag_52@hotma
TUĞBA BİLÖRE
Nerden: İZMİR
Tarih: Cts 08 Kas 2008 09:37:25 CET
:roll :roll :roll MERABA NASIL GİDİYO HAYAT HER ZAMAN Kİ GİBİ DÜNYA TELAŞI İÇİNDE GEÇİYO ZAMAN BŞINIZI KALDIRIP BAKIN BAKALIM ETRAFINIZDA NELER OLUYO :? :?
ALATTİN ARGUÇ
Nerden: İZMİR
Tarih: Cts 08 Kas 2008 09:30:50 CET
SLM GÜZEL KÖYÜMÜN GÜZEL İNSANLARI NASILSINIZ BİZDE DÜŞTÜK GURBET ELİNE ORALARI UNUTTUK AMA EN YAKIN ZAMANDA GELMEYİ DÜŞÜNÜYORUM SAĞLICAKLA KALIN
MAHMUT AYDIN
Nerden: KARADENİZ
Tarih: Cum 07 Kas 2008 19:38:47 CET
Yukarıdamlalı Pelitli İlkögretim Okulu 5 sınıf ögrencisiyim. Bu sitenin sahibi olan Abimiz Mehmet ARŞI n beye teşekkür ederim.(Ne mutlu Fizmeliyim ne Mutlu TÜRKÜM diyene)VE selam Babam sEZAİ ye ve selam tüm fizmeliyim diyene :p
CIHAN OGME
Nerden: QATAR------DOHAAAAAA (KATAR PRENSI)
Tarih: Cum 07 Kas 2008 13:58:46 CET
:zzz :sigh :? SLM BURDAN TUM FIZME HALKININ VE PELITLI MAHALLESININ MUBAREK CUMASINI KUTLARIM SAGLICAKLA KALIN ....KATAR PRENSI
C-OGME@HOTMAIL.COM
muammer ayrıc
Nerden: izmir menderes merkez
Tarih: Prş 06 Kas 2008 19:46:28 CET
egenin inçisi izmirden dümyanın her köşesinde olan tüm müslüman kardeşlerime ve ayrıca bizleri tanıyıpta mesaj yazan kerkese teşekkür ediyorum hayırlı cumalar diliyorum
gitarcı__1974@hotmail.com
BEKİR AKKAYATarih: Prş 06 Kas 2008 18:22:54 CET
Sağlık Memuru Mehmet Ağır’ın anneleri Hasime Ağır Bugün Fizme Karapınar mahallesinde vefat etmiştir. 
Allah’tan rahmet yakınlarına sabırlar diliyoruz… 
CENAZE NAMAZI YARIN CUMA GÜNÜ DİKMECİ DE 
kumruhaber@gmail.comhttp://www.kumru.org
Mehmet BenizTarih: Prş 06 Kas 2008 11:11:18 CET
Hepinize Rusyadan saygılar ve selamlar bu siteyi kuran abimize teşekkür ederim gidemediğimiz memeleketimizin ve orda yaşayan yaşamayan herkesin fotoğraflarını görmek onları tanımak güzel selametle kalın
mehmet.beniz@mynet.com
hüseyin bir
Nerden: izmir menderes
Tarih: Çrş 05 Kas 2008 22:40:07 CET
bugün hacı uğurladık.bütün hacı adaylarına allahtan kolaylık dilerim.sağlıklı bir şekilde gidip gelmelerini c.hakta niyaz ederim
fizme-kumru@hotmail.
AHMET AYRIC
Nerden: KAZAKHİSTAN**Aktau
Tarih: Çrş 05 Kas 2008 17:47:24 CET
MERHABA HEMŞERİLERİM BUTUN ARKADAŞLARA SELAMLAR.AYRICA İZMİR MENDERESTE BULUNAN UZUN YILLAR GORMEDİGİM AMCAMA VE AMCA COCUKLARINA.VE MENDERESTE BULUNAN ARKADASLARA SELAMLAR...................Aylar yine geciyor soguk bir sonbahar akşamı.yagmur sokakları yıkıyor tıpkı anılar gibi.Anılarıda tıpkı böyle yıkamamışmıydı eskiden .senide alıp göturmemişmiydi yureyimden.kör etmemişmiydi o gözlerimi aglamaktan .hala bekliyorum o ıslak kaldırımlarda dönuşunu. bazen beklerken dalıp gidiyorum uzaklara duşunuyorum da.acaba dalıp gittigim uzaklardamısın.............saygılar.....MEHMET ARŞİN ABİME BİZLERE BOYLE BİR HİZMETİ SUNDUGU İCİN SAYGILAR
ayricahmet@hotmail.c
fatih öğme
Nerden: manisa
Tarih: Cts 01 Kas 2008 21:16:19 CET
slm tüm pelitli halkı ve yurrrt dışında calısan akrabakarım nasılsınız
mustafa öğme
Nerden: istanbul
Tarih: Cts 01 Kas 2008 20:27:04 CET
s.a arkadaşlar ben pangaloğlu kürtün oğlu mustafa öğmeyim şuan istanbul/gaziosmanpaşa/sultançiftliğinde din görevlisiyim bu sitede emeği öncelikle MEHMET ARŞINA tşk ediyorum tüm pelitli mah herkese ve bütün fizmelilere slm larmı gönderiyom iyi akşamlar
mustafaogme@hotmail.commustafaogme@hotmail.
baki yetişek
Nerden: sinop durağan
Tarih: Cts 01 Kas 2008 16:35:18 CET
sevgili memet abi önce size teşekkür ediyorum gercekten fizmeye calışacak köy ve mah ayrımı yapmayacak bld baş bekliyoruz artık insanlar fizmede çile cekmemeli artık insanlar asfaltı bırak parke taşı üzerinde gezerken bizler fizmede camur içinde geziyoruz artık bundan kurtulmalıyız selamlar
tuğba bilöre
Nerden: izmir
Tarih: Cts 01 Kas 2008 12:53:17 CET
slm millet nasılsınız görüşmeyeli ali amcamı tebrik ederim sonunda erdi muradına inşallah hakkında hayırlısı olur ali amcacım seni çoook seviyorum tabi dayılarımı da kıskanmasınlar şimdi HEPİNİZİ ÇOOOOOK ÖZLEDİM
ismet KaymakTarih: Cum 31 Eki 2008 20:54:50 CET
Bu siteyi ziyaret edenler bu yazıyı okuyabilir.Ya başkaları nasıl okuyup öğrenecek,gönüllüler lazımdır.Aday nasıl olunur.Aday kimlerden olur.Kim aday olursa desteklenir.Adayın nasıl olmalıki ona destek olursun. 
-Adayın duyarlı mı olsun 
-İş yapan,iş üretenmi olsun 
-siz adaydan neler bekliyorsunuzki 
-hangi hizmetlere öncelik versin. 
-köyümüz için neler yapsın.bunları biliyormuyuz 
yoksa benim partimden olsun iş yapmasın önemli değilmi diyorsun 
benim akrabamdan olsun.yan gelip yatsınmı? 
Yadabana üç kuruşluk menfaat sağlasın gerisi önemli değilmi? DİYORSUN 
Beklentimiz nelerdir önce onu belirleyelim 
aday işi kolay 
ismet_kaymak@hotmail
İsmet KAYMAKTarih: Cum 31 Eki 2008 18:45:40 CET
Sayın Arşın güzel Fizme beldesinde ve Yukarı Damlalı belediyesinde birbirinden üstün,çok çalışkan,dürüst ,aktifmi aktif,her taşın altına parmaklarını koyabilen,hizmetleri son noktasına kadar getirebilen,cenazelerde bile bulunan,düğünlerde seçmenleri selamlayabilen,vekilleri asla yanlız bırakmayan,elektrik,su,yol,okul,sağlık ocağı gibi hizmetleri tam teşekküllü seçmen ve cocuklarının hizmetine sunmuşlar.Yaptıkları yapacaklarının teminatıymış,hep öyle söylüyorlar.Vatandaşlarda bütün bu yapılan hizmetleri gözleri ile görmüyorda burnunun delikleri ile mi görüyorlar.iYİ GÖRSÜNLER.Adaylarını iyi belirleyip,ona göre zaman geçmeden oylarını ona göre versinler.Şimdilik bu kadar ileriki günlerde söyleyecek çok sözümüz olacak.Tüm fizmeli site ziyaretçilerine selam ve saygılarımla
ismet_kaymak@hotmail.comismet_kaymak@hotmail
HÜSEYİN BİR
Nerden: izmir menderes palamutarası
Tarih: Cum 31 Eki 2008 17:18:06 CET
HEEEEEEEY AVDULLU GENÇLİĞİ, ŞU AVDULLUNUN RESİMLERİNİ ÇEKİN GÖNDERİN DE SEVABIYLA GÜNAHIYLA BİZDE KÖYÜMÜZÜ GÖRELİM.OLMAZMI ARKADAŞLAR.ENKISA ZAMAN DA BEKLİYORUZ.MEHMET ARŞİN DE OLUR BU ADRESTE OLUR.DİĞER YERLERİN RESİMLERİ VAR BİZİM YOK.KISKANIYORUM ONLARI.HERKESE SELAM
fizme-kumru@hotmail.
ahmet ayrıc
Nerden: kazakhistan ..aktau
Tarih: Cum 31 Eki 2008 14:54:33 CET
Selam hemserılerım ınsallah butun keyıfler yerındedır.Burdan butun hemserılerıme .mutluluk saglık ve bol kazanc dılıyorum.................. SEVDA OZLEM OLMALIKİ YUREKLERDE KALSIN .OZLEM BIRAZ ACI VERMELIKI YUREKLER SEVDANIN DEGERINI BILSIN.YUREKLER CESUR OLMALIKISEVDALAR TURKU TADINDA KALSIN.....SAYGILAR
ayricahmet@hotmail.c
hüseyin bir
Nerden: izmir menderes palamutarası
Tarih: Prş 30 Eki 2008 15:22:24 CET
selam olsun herkese!!! memleketini sevenlere! memleketten uzakta yaşayanlara! askerde olan gençlere! kader mahkumlarına!! ve dünyanın en güzeli A N N E L E R E. ayrıca yiğidi öldür hakkını yeme...M.ARŞIN ABİYE SELAM
fizme-kumru@hotmail.
serkan öğme
Nerden: pelitli mah
Tarih: Prş 30 Eki 2008 09:45:34 CET
slm pelitli furkan naber biz pelitli gencleri korganda okuyoruz hafta sonu görüşürüz
pelitli_oyuncu@hotmail.com
h.ATarih: Prş 30 Eki 2008 11:30:57 CET
sevgılı vatandaşlar vatanımız dunyanın en guzel vatanı türkiyenin her karışında atalarımızın kanı var bizler birbirimizle didişmek yerine el ele gönül gönüle verip vatanımıza cumhuriyetimize şehitlerimizin atalarımızın emanetine sahip çıkalım ben 43 yaşında bir anneyim gönül isterdiki mümkün olsada kolunu bacagını gözünü kaybetmiş gazi çocuklarımıza bu organlarımızı vermeye hazırım türkiyenin güzel yürekli insanları şairin dediği gibi: (toprakları toprak yapan üzerindeki kandır toprak eger ugrunda ölen varsa vatandır!) haydi türk gençliği vatan size emanet
Mehmet Arşın`ın Fikirleri: Güzel kardesim, düsüncelerine elbetteki ortagiz. Yanlis anlasilmamasi icin mesajini yayinliyorum. Ben adini yazmaktan korkan veya yazmayi unutacak kadar dalgin Cumhuriyetcilerin oldugunu düsünmek istemezdim.
kartalfiger@hotmail.comkartalfiger@hotmail.
FATIH ALKUTarih: Prş 30 Eki 2008 11:30:22 CET
SELAM FIZME HALKI NASILSINIZİYISINIZDIR İŞALLAH MEKANSIZ 52
muammer ayriçTarih: Prş 30 Eki 2008 11:28:21 CET
bu sitenin kurucusu olan mehmet abime sevgiler gönderiyorum benide işlettigi için ona herkesin huzurunda teşekkür ediyorum ama ne tesadüf diyorum almanyaya slm
Mehmet Arşın`ın Fikirleri: maksadim isletmek filan degildi, sadece nabiz yokladim. Uyaniklik dereceni ölctüm
gitarçı__1974@hotmail.com
Göksal ÖVMEK
Nerden: KOCAELİ/Tavşancıl
Tarih: Çrş 29 Eki 2008 20:53:05 CET
Ben Türküm Diyen ve Ayyıldız Bayrağı seven Herkesin Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun.NEMUTLU TÜRKÜM DİYENE...
fatih öğme
Nerden: manisa
Tarih: Çrş 29 Eki 2008 17:24:29 CET
slm tüm fizmeliler ve pelitli gençleri naılsınız kendinize iyi bakın allaha emnet olun
CIHAN OGEM
Nerden: QATAR -----DOHA
Tarih: Çrş 29 Eki 2008 09:24:13 CET
BUGUN 29 EKIM CUMHURIYETIMIZ KURULUSUNUN 85. YILI BIZE BU VATANI VERDIGIN ICIN TESEKKUR EDERIM MUSTAFA KEMAL ATATURK VE SILAH ARKADASLARI RUHUNUZ SAT OLSUN IYIKI VARSINIZ TUM FIZME HALKININ BAYRAMINI KUTLARIM
C_OGME@HOTMAIL.COM
Powered by AkoBook V3.42